Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 09:01:36 MET

Dnia Sat, 16 Feb 2002 16:33:06 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>Wiecej miales, ale czy miales stycznosc z wieksza iloscia?
Wczoraj, jak jechalem do W-wy, wyprzedzilem TIRa z dostawa ;) Chyba wiozl
ten sprzet na Batorego, gdzie tez bylem..
Czyli: na co mi 'stycznosc z wieksza iloscia'? Ja pisze/mowie o tym, czego
SAM doswiadczylem*. Powtarzanie/cytowanie innych zostawiam w spokoju... dla
innych (np. Durony sie pala/AMD = ciagle zwisy itd. - to tak ogolnie)
Ale w sumie moznaby sie dowiedziec w takim Action S.A., jak to jest/bylo
(pewnie prowadza statystyki)..

>Jaki z tego moral?
>Wyjatek nie potwierdza reguly :)
Ktory wyjatek? Moja Yamaha, czy znajomego - tez ma 2-3 latka i dziala...
Sony, ktore _jest_ gorsze od Teac'a/Yamahy tez juz 3-4 lata dziala, i
dziala! (to chyba kolejny wyjatek)
Z takich wyjatkow moznaby mala biblie poskladac..

>A co ja napisalem? :) Nie pisalem co jest najwazniejsze tylko co
>najszybciej pada (pomiajamy samsungi)
Tak sobie mysle, ze Yamaha nalezy do tych troche lepszych producentow i
byle g. nie pcha do srodka. Finito.

Ale moze male podsumowanie: 1) niech kolega sprobuje za niecale 300 zl
zakupic nowy (bo ta yamaha to ma/miala byc nowka) w58e. Watpie, zeby sie
udalo; 2) piszemy z dwoch roznych punktow widzenia: ja - o tym, co
wlasnorecznie poskladalem/uzywalem, kolega - o statystykach = bedzie ciezko
sie dogadac, co nie znaczy, ze nie mozna ;)

* z tym, ze chyba jestem szczesciarzem - co troche modyfikuje statystyki ;)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)