Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 17:33:06 MET

Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl>, wrote in

> To i tak wiecej, niz w Twoim przypadku, nieprawdaz? ;)

Wiecej miales, ale czy miales stycznosc z wieksza iloscia?

> Ale chcialbym Ci powiedziec, ze ta moja Yamaha zostala odkupiona od
> kolegi, ktory troche na niej ponagrywal (widzialem, ile ma _swoich_
> plytek z softem i divx'ami...). A jest z 1998/9 roku - czyli ma juz 3-4
> lata uzywania.. i co Ty na to? Cholera nie chce sie zepsuc, padlo
> jedne.. ;))

Jaki z tego moral?
Wyjatek nie potwierdza reguly :)

> Ja bym powiedzial, ze oprocz optyki wazna jest (i to niemalo)
> mechanika.. co Ci po optyce, jak laser nie trafi gdzie powinien?

A co ja napisalem? :) Nie pisalem co jest najwazniejsze tylko co
najszybciej pada (pomiajamy samsungi)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!