TV IN w kartach graf

Autor: <:>bRomBa<:> (bromba_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 13:59:38 MET

Interesuje mnie zrzucanie obrazu z VHS na kompa by pozniej zrobic z tego
divx-a na domowe potrzeby ! Wiem ze mozna to dzieki Karta Video ale nie stac
mnie na zakup takowej karty pozatym nie zamierzam uzywac jej do jakies
profesionalnej obrobki tylko domowy uzytek!
Probowalem juz na Tunerze TV (Pixel View) ale jakosc marna ! Przy sredniej
rozdzielczosci (360* ..) gubil klatki nie mowiac juz o wyzszej tej na
720*... ! Mam Athlona 1,2 wiec procek starczy wiec wina tunera !

Chcialem teraz spytac o karty graficzne (bede zmienial akurat, wiec pytam)
ktore maja TV IN I TV OUT. Chodzi mi wlasnie o wejscie ! Czy za pomoca
takiego moge zgrywac filmiki w przyzwoitej jakosci i rozdzielczosci ? Nie
mam zadnego typu karty po prostu chce wiedziec czy te nowe karty z TV IN
beda w stanie spelnic moje oczekiwania ?