Re: TV IN w kartach graf

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 21:21:22 MET

Użytkownik <:>bRomBa<:> <bromba_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4o9ee$4q5$1_at_news.tpi.pl...
> Interesuje mnie zrzucanie obrazu z VHS na kompa by pozniej zrobic z tego
> divx-a na domowe potrzeby ! Wiem ze mozna to dzieki Karta Video ale nie stac
> mnie na zakup takowej karty pozatym nie zamierzam uzywac jej do jakies
> profesionalnej obrobki tylko domowy uzytek!
> Probowalem juz na Tunerze TV (Pixel View) ale jakosc marna ! Przy sredniej
> rozdzielczosci (360* ..) gubil klatki nie mowiac juz o wyzszej tej na
> 720*... ! Mam Athlona 1,2 wiec procek starczy wiec wina tunera !
>
> Chcialem teraz spytac o karty graficzne (bede zmienial akurat, wiec pytam)
> [...]

www.tvfreak.cz
www.cdrinfo.pl

Ściągnij sobie jakiś kodek Mjpeg (np. Morgan, Picvideo itp) bo nieskompresowany
strumień w pełnym pal'u/24bity/@25fps to ponad 30MB/s - tylko dyski SCSI są w stanie
zapenić taki _ciągły_ transfer (IDE nie ma szans)

Na divx'a-real time też się nie napalaj bo full-pal uciągnie dopiero Athlon XP2000+/P4 2Ghz.

PeJot