Re: TV IN w kartach graf

Autor: hilaner (hilaner_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 23:53:36 MET

Użytkownik "<:>bRomBa<:>" <bromba_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Interesuje mnie zrzucanie obrazu z VHS na kompa by pozniej zrobic z tego
> divx-a na domowe potrzeby ! Wiem ze mozna to dzieki Karta Video ale nie
stac
> mnie na zakup takowej karty pozatym nie zamierzam uzywac jej do jakies
> profesionalnej obrobki tylko domowy uzytek!
> Probowalem juz na Tunerze TV (Pixel View) ale jakosc marna ! Przy sredniej
> rozdzielczosci (360* ..) gubil klatki nie mowiac juz o wyzszej tej na
> 720*... ! Mam Athlona 1,2 wiec procek starczy wiec wina tunera !

No raczej nie. Sam tuner potrafi przesylac pelny PALowski (768x576) obraz do
kompa i to 25 fps, ktory to mozna sobie wyswietlic na ekranie. Tylko tak
duzego strumienia danych programowy kodek nie przemiele - kwestia nie tylko
mocy procesora ale i ogromnych transferow na magistrali
(karta->procesor+pamiec->dysk).

Kumpel ma karte firmy Elsa z wejsciem video (jakas stara, PCI), ktora ma
sprzetowa kompresje (wlasna, sredniej jakosci) obrazu, co zmniejsza ilosc
danych do przeslania z karty do kompa.

Ale nie jestem fachowcem od zgrywania filmow, wiec moge byc w bledzie.

Pozdrawiamm
hilaner