Mysz A4Tech RFW-33 a czwarty przycisk ?

Autor: RickvanDyke (rickvandyke_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 12:46:32 MET

Witam!
Mam pytanie do posiadaczy powyzszej myszki. Zawiera ona 3 przyciski
podstawowe : 2 normalne (wiadomo jakie) i jeden funkcyjny w kolku. Tak
przynamniej jest w skromnej instrukcji zamieszczonej przy myszce. Natomaist
nic nie jest powiedziane o bocznym, czwartym przycisku (wyglada jak boczny
przycisk zmiany aktywacji okien w Logitechach MouseManWeel).
I tu wlasnie moje pytanie :) Czy ten przycisk do czegos sluzy czy to tylko
taki bajer (bo w instukcji niema o nim mowy) ??

Nie smiejcie sie i nie mowcie ,ze NTG bo grup pl.comp.myszy niema :))))