Odp: Co sie dzieje ?

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 11:58:03 MET

> sprzedałem athlona, sprzedałem płytę i kupiłem intela
>
> problemy rozwiązały się same, owszem trochę drożej ale za to świadomość
tego
> że nic nie nawala i się nie zawiesza( a na poprzednim procku to była
> normalka) mi to rekompensuj

Gadasz kompletne głuputy !!!!!!! Mam K7S5A + Athlon XP 1800+ i jestem w 100%
pewien, że ta konfiguracja jest lepsza pod względem wydajności w niż
platforma zbudowana na Intelu ! PROBLEMY REJSTRU NIE BIORĄ SIĘ Z WINY
PROCESORA !!!!!!!!!!!! Tylko złej (niepoprawnej) konfiguracji i instalacji
systemu. Jak ktoś nie umie skonfigurować odpowiednio systemu, to powinien
zlecić to komuś, kto się na tym zna. Tak samo kierowca jadący Mercedesem
wcale nie musi być szybszy na drodze od takiego, co jedzie Maluchem -
kwestia kierowcy !