Re: Co sie dzieje ?

Autor: ROBERT (ROBER_T_at_INTERIA.PL)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 11:39:01 MET

witaj

muszę ci powiedzieć że miałem podobny problem

nic nie pomagało, koledzy, serwis itp

i wiesz co rozwiązało problem???????

sprzedałem athlona, sprzedałem płytę i kupiłem intela

problemy rozwiązały się same, owszem trochę drożej ale za to świadomość tego
że nic nie nawala i się nie zawiesza( a na poprzednim procku to była
normalka) mi to rekompensuj

wiem że nie jest to super rada ale u mnie to pomogło

A KOLEDZY MNIE PRZESTRZEGALI!!!!!!!!!

zaznaczam że wcale nie mówię z aemdeki sa beznadziejne może i niektórym
chodzą bez zarzutu, ale ja ich więcej nie kupie

pozdrawiam