Re: Co sie dzieje ?

Autor: ROBERT (ROBER_T_at_INTERIA.PL)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 12:05:56 MET

ja nie mówię ż amd jest gorszy pod względem wydajności, szybkości itp

tylko stwierdzam że podczas czasu gdy miałem procka tej firmy (pól
roku)system zawiesił mi się kilkadziesiąt razy
 a po kiedy mam intela ani razu ( a nie używam go tylko do gierek,a wręcz
przeciwnie do pracy z programami graficznymi(jestem grafikiem))

może to i przypadek

ale !!!!!!1 kilu moich znajomych ma podobne odczucia z pracy z tymi prockami

pozdrawiam