Re: Riva 128

Autor: Bozon (keller__at_kki.net.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 01:52:28 MET

Win Me juz nie mam. Ale teraz nawet na win 98 nie dziala.
Nie so to nowe sterowniki, ale chyba najnowsze jakie wypuscili v4.0.
To mnie tylko dziwi ze kiedys na win98 wszystko dzialalo, a teraz nie.
Użytkownik Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1013885643.599175_at_3miasto.net...