Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: Miroslaw Moczyrog (mirekm_at_post.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 19:42:24 MET

--6--MARshALL--9-- wrote:
> On Fri, 15 Feb 2002 12:50:32 +0100, Miroslaw Moczyrog <mirekm_at_post.pl>
> wrote:
>
> to jeszcze chyba zalerzy, bo czy wyloze wewnetrzne powierhnie obudowy,
> czy okleje na zewnątrz, w tym 2-gim przypadku wydaje mi sie lepiej.
> zreszta ta obudowa jak sie jej dotknąć to nie jest ciepła, nie sadze
> zeby wielkie znaczenie mialo przewodzenie ciepla przez metal do
> powietrza, jakby co to mam jeszcze z przodu przestrzen na zamocowanie
> jednego wentyla

W budownictwie izolacje akustyczna zaklada sie, z zasady, od strony
zrodla halasu, w przeciwnym przypadku izolacja jest malo skuteczna. W
przypadku komputera moze byc tak samo - wylozona od wewnatrz blacha
obudowy ma szanse mniej rezonowac, niz wylozona od zewnatrz. Jezeli
chodzi o cieplo, to jest chyba wszystko jedno, z ktorej strony bedzie
izolacja. Tak jak piszesz, najwiecej ciepla jest odprowadzane przez
wentylator.

> sory, klawiatura, wiekszego bubla nie mialem pod palcami
> teraz załuje ze poprosilem w sklepie o najprostrza i najtansza
> (moze ty znasz jaka dobra marke) ?

Logitech, osobiscie polecam "Logitech YSG 13 DELUXE ACCESS OEM" czy
jakos tak, model bez zbednych bajerow (ma tylko 3 programowalne
przyciski i podkladke na nadgarstki), w hurcie ponizej 60 PLN.

pozdrawiam,

mirek