Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 09:45:38 MET

On Fri, 15 Feb 2002 12:50:32 +0100, Miroslaw Moczyrog <mirekm_at_post.pl>
wrote:

to jeszcze chyba zalerzy, bo czy wyloze wewnetrzne powierhnie obudowy,
czy okleje na zewnątrz, w tym 2-gim przypadku wydaje mi sie lepiej.
zreszta ta obudowa jak sie jej dotknąć to nie jest ciepła, nie sadze
zeby wielkie znaczenie mialo przewodzenie ciepla przez metal do
powietrza, jakby co to mam jeszcze z przodu przestrzen na zamocowanie
jednego wentyla

>Sorry, piszesz tak metnie i belkotliwie, ze nic nie zrozumialem.

sory, klawiatura, wiekszego bubla nie mialem pod palcami
teraz załuje ze poprosilem w sklepie o najprostrza i najtansza
(moze ty znasz jaka dobra marke) ?