Advertising w IE

Autor: KUBA (glogow_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 13:24:44 MET

Witam!
Kilka razy mi sie to juz zdarzylo, siedze sobie przy kompie robie cos w
outlooku,czytam sobie jakas polska strone i nagle wyskakuje mi okno
"adevertising " z jakas angielska reklama.
To ze wyskoczyla reklama przy otworzonym outlooku moze byc normalne,ale nie
przy polskich stronach tj www.wp.pl a taka wlasnie czytalem. wiec zastanawia
mnie czy strony zachonie nie "wlaza" na moj komputer nie prawnie i instaluja
w nim jakies"cuda". tak sam jak jest cos co sie nazywa"bonzji" taki
fioletowy goryl, nigdy nic takiego nie instalowalem ,a jak go wyciolem z
rejestru i z kompa to pokazal sie znowu.
jak sie zabezpieczyc przed takimi robakami?
jakies ustawienia w IE6.0?
KUBA