zminana biosu Abit BE6 II

Autor: Arni (arni7_at_hoga.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 13:38:01 MET

Witam mialem biosik w tej plycie uk (jakis kolega mi go podeslal patrzylem
to biosik od BX 133 i mial driver do Highpointa 1.0.3 -chodzilo dobrze )
zachcialo mi sie zmiany biosu na nowy i zrobilem biosik Zx wszystko dziala
oki tylko w tym biosie jest stary driver do highpointa tzn jest wersj 0.95 B

Mam pytanie jak to zmieni lub jak zaladowac biosik z nowym driverem lub jak
zaladowac biosik do bx 133 bo wyrzuca mi blad checsum erro

Pozrwiam Arni

arni777_at_wp.pl