Re: Advertising w IE

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 00:34:50 MET

begin KUBA quotation:

> Kilka razy mi sie to juz zdarzylo, siedze sobie przy kompie robie
> cos w outlooku,czytam sobie jakas polska strone i nagle wyskakuje mi
> okno "adevertising " z jakas angielska reklama.

Getright/Copernic/KaZaA ?

> jest cos co sie nazywa"bonzji" taki fioletowy goryl, nigdy nic
> takiego nie instalowalem

KaZaA - jakieś free buddy.
Na przyszłość: NIE klikać na banery w IE. Wyłączyć ActiveX w IE,
zainteresować się listą programów z modułem aureate..
Oglądając strony erotyczne korzystać z netscape/mozilla i wyłączyć
javę!

Najlepiej wywalić IE i korzystać z Mozilli.

Rozwiązaniem najrozsądniejszym jest przeglądanie www i czytanie
poczty/newsów pod Linuksem :>

MSPANC

BTW: Kompletnie NTG.

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
   [ Splash screen do KDE z logo PLD 1.0:   ]