Re: LG 16x i Win2k

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 12:32:44 MET

Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Virtuozik" <virtuozik_at_inetia.pl> napisał w wiadomości

> Mam ta nagrywarke (DMA wlaczone) i W2K + SP2 i nie ma zadnych problemow.
> Musisz miec skopany system, sformatuj dysk i zainstaluj winde jeszcze raz
> powinno pomoc, aha jesli sciagniesz najnowsze NERO to NIE bedziesz musial
> istalowac zadnych dodatkowych programow, sterownikow,bibliotek
itd...bedzie
> palic odrazu :)))

Zadzwonilem do serwisu LG od razu bez gadania poprosili o wyslanie
nagrywarki celem zamiany biosu na nowszy.. po odeslaniu. problem powtarza
sie jednak. pod win NT ktory zostal zainstalowany w miejsce W2k dzieje sie
jeszcze gorzej... niebieski ekran.. ;-\

sterowniki ASPI sa najnowsze... system na swiezo zainstalowany, narywara sei
nie grzeje, plytki ok.. moze jeszcze cos z usypianiem dyskow w biosie.. ja
niestety nie mam tego kompa tutaj.. wiec nie mam pojecia czy usypianie
dyskow jest wlaczone.. to jest jakis stary komp chyba jezscze zwykly
pentiak.. poki co .. gosciu ktorego jest ten komp... ma sobie upgradowac
bios na plycie glownej kompa.. mam nadzieje ze sobie poradzi i to pomoze w
calej sprawie bo mam juz dosyc ...

Pozdrawiam

--
Po prostu Virtuozik