Re: zmiana biosu w cdrw

Autor: Arkadiusz Pieczykolan (Arkadiusz.Pieczykolan_at_anicasystem.com.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 12:43:12 MET

Na LG CED-8120B (12/8/32) udało mi się nagrać CD 90min.(800MB)
ale tylko na CD Creatorze (reszta od razu nie rozpoznała nośnika)
bez upgrade'u biosa, który był od zakupu.
Dzwoniłem nawet do serwisu LG, ale ich stanowisko jest proste - tylko
co jest podane na ich stronie to można wycisnšć z tych nagrywarek
(nie jest to dużo...).

Pozdrawiam

--
         \  Arkadiusz Pieczykolan                             /
         /  WWW:    http://republika.pl/apieczyk/             \