[OT] Zalacznik (Bylo: Pomozecie/pomyslicie?)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:00:44 MET

Marcin Wojtczuk wrote:

> To NIE jest załącznik.
> Jeśli nie prawda - natychmiast wycinam 644 i daję dwie spacje - nie
> chcę nikogo wprowadzać w błąd.

Propozycja: wypadało by zdefiniować w FAQ, co to jest "załącznik"
- w innych postach begin mi nie przeszkadza, ale tutaj jest
zarówno begin, dane oraz end - w skrócie: niejawny załącznik!

> FUT: na priv

Na razie do Ciebie nic nie mam, zgodnie z powiedzeniem:
"co nie jest zabronione, jest dozwolone" ;-(
Zresztą interesowałby mnie tylko priv Radosława,
jako autora FAQ...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|