Re: problem z TEAC 516EB i ClonCD

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:01:24 MET

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> Ustaw w BIOSie tak, gdzie jest nagrywarka na "auto".

To samo warto ustawiać dla CD-ROMów TEACa - np. mi bez tego nie udało
się włączyć UDMA (zresztą dla nagrywarki TEAC mam to samo...)

> P.S. Kochani grupowicze. Zapamiętajcie sobie raz do końca życia, że
> jak się kupuje sprzęt firmy TEAC i jest jakiś problem, to NIGDY nie
> jest to problem z tym sprzętem, tylko gdzieś indziej :)

Oj, ostatnio chyba się nie zgodzę: mam nagrywarkę W512eb od 0.5 roku
i jakoś ostatnio mam kłopoty z kasowaniem CD-RW (zostają śmiecie
- nie zależnie od rodzaju płyt, softu, OSa, BIOSów płyty i TEACa ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|