CD-ROM TEAC 540E-Problem(:

Autor: Sław (slawekzu_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 23:23:01 MET

Witam wszystkich.
Mam duzy problem z ww. po podlaczeniu jako sla i jako master na dwoch
roznych plytach glownych: ASUS-P2 99 na ZX 440 i Lucy Star na wia KT 133
ww CD-ROM jest rozpoznawany i instalowany poprawnie. W menadzerze urzadzen
nie ma konfliktow. System win98SE jest skonfigurowany poprawnie. A mimo to
naped nie czyta mi plyt .pomimo tego , ze jest to 40x to jakos tak wolniutko
wchodzi w obroty, ledwo się toczy przy czym wydaje jakies takie dziwne ciche
piski. Przy tym wszystko niby chodzi tacka się zamyka i wysuwa.
Odbywa się to na sterownikach win98se.
Proszę pomozcie, co się dzieje ? naped dzisiaj nabyty z ciezkim wysilkim i
taka klapa.

Pozdrawiam wszystkich.