Re: Składanie serwera

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:00:53 MET

Użytkownik Krzysztof Oledzki <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4ep1u$7b4$2_at_news2.jmg.pl...
> A w ktorych nie?

Ja nie widzę w Win9x/Win XP HE opcji do założenia raidu.
A czasami mógłby się przydać chociaż mirror.

> Bo to nie jest raid wbudowany w plyte glowna. Plyta zawiera _tylko_
> dodatkowy kontroler IDE z 2 kanalami.

Realizujący 3 podstawowe funkcje raid'u.

> Nie chodzi tylko o ograiczenia. Chodzi o fakt ze raid jest realizowany
> przez bios i przez sterowniki windows. WIec to nie jest kontoler
> raidowy :)

A mnie kompletnie nie obchodzi jaką techniką on to robi !
Działa i to w stopniu zadowalającym dla wielu zastosowań.

PeJot