LPT na ISA - problemik :(

Autor: dmrowka (dmrowka_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:12:38 MET

Witam!
Mam pytanie. Kupilem karte LPT na ISA i podlaczylem ja pod freesco w celu
zrobienia print servera :). Niestety nawet jezeli chce drukowac spod freesco
podlaczona drukarke nie chce sie drukowac :(. Wtedy rozkrecilem kompa i
zobaczylem ze na plycie glownej jest zlacze (takie piny wystaja) na tasme
taka jak jest podlaczony com i jest nad nim napis LPT. Czy to oznacza ze
musze kupic taka tasme IDE i podlaczyc do plyty glownej i wtedy zadziala?
Moze cos w BIOSie przestawic zeby drukowalo przez karte LPT na ISA a nie
przez zlacze na plycie glownej? Moze jakies zworki na tym zlaczy na plycie
glownej? Pomocy!!! :(

Pozdrawiam