Re: SBLive i podlaczenie Desktop Theater (SPDIF)

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:00:44 MET

Użytkownik Weronika Orzel <weronika_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4g098$qua$1_at_news.tpi.pl...
> Mam karte muzyczna SBLive 5.1 i mam zestaw kina domowego Desktop Theater (z
> 1998 r.) skladajacy sie z 6 glosnikow.
> Wszystko jest ok jak lacze ze soba te rzeczy poprzez kabelek zielony i
> czarny (Line Out na karcie i Line In na amplitunerze). Ale mam na karcie
> jeszcze jakies 5 wyjscie (SPDIF) - mini jack mono, a w amplitunerze jest
> wejscie na "cinch". Kupilam przejsciowke i podlaczylam ze soba amplutuner i
> karte muzyczna.
> Jednakze nie swieci sie dioda (na amplitunerze), ze wykryto sygnal Dolby
> Digital.

> [...]

A od czego jest instrukcja z obrazkami od karty ?
Trzeba włączyć wyjście spdif w mikserze bo standardowo
jest przełaczone dla analogowych center+subwoofer.

A co do kabelka to ten jack jest stereo a do cyfrówki wystarczy jedna para
więc przejściówka musi trafić na odpowiedni "kanał".
Sam niestety nie miałem okazji podłączać do mojego SB'ka DT (ceny tych
zestawów jak na Polskę są chore )

PeJot