SBLive i podlaczenie Desktop Theater (SPDIF)

Autor: Weronika Orzel (weronika_at_poland.com)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 10:33:54 MET

Witam,

Mam karte muzyczna SBLive 5.1 i mam zestaw kina domowego Desktop Theater (z
1998 r.) skladajacy sie z 6 glosnikow.
Wszystko jest ok jak lacze ze soba te rzeczy poprzez kabelek zielony i
czarny (Line Out na karcie i Line In na amplitunerze). Ale mam na karcie
jeszcze jakies 5 wyjscie (SPDIF) - mini jack mono, a w amplitunerze jest
wejscie na "cinch". Kupilam przejsciowke i podlaczylam ze soba amplutuner i
karte muzyczna.
Jednakze nie swieci sie dioda (na amplitunerze), ze wykryto sygnal Dolby
Digital.

Nie wiem co jest nie tak. Czy problem jest sprzetowy, ze nie moge sie
cyfrowo polaczyc, czy tez programowy. Moze w Windows XP jakos sie uaktywnia,
by karta muzyczna wysylala sygnal poprzez SPDIF, zamiast poprzez Line Out?

Pomozcie!

Weronika Orzel