Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 15:15:06 MET

Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl>, wrote in

> Miales i Teac'a, i Yamahe?

Nie mam nagrywarki. Ale mialem duza stycznosc z roznymi nagrywarkami i
yamahy nie nalezaly do najtrwalszych.

> Ja mialem/mam i jedno, i drugie - i nie wysuwalbym takich twierdzen,
> ktore sa w randze aksjomatu niemalze...

Czyli spierasz sie z mna bo masz/miales te _2_ nagrywarki. Czy nie sadzsz,
ze to duzo za malo do statystkyk?

> _dokladniej_* Jak na razie, nie widac ZADNYCH roznic - poza marka... a
> marka to nie wszystko.

Dokladnie.

> * mozna np. oceniac jakos wykonania nagrywarek po wadze - sony
> byla/jest lekka jak piorko, teac i yamaha waza mniej wiecej tyle samo..
> czyli nie oszczedzano na materiale, co zapewnia wieksza trwalosc i
> dluzszy czas precyzyjnego dzialania.

Jak sadzisz ile moze wazyc opytka w nagrywarce? 1/20 wagi nagrywarki?
A przypominam ze opytyka najczesciej siada w nagrywarce (oczywiscie
pomijamy samsungi :)

> PS. Czepilem sie nie tyle gorszej jakosci Teac'a, co Twojego pierwszego
> postu.. ;)

Od tego wkoncu sa grupy dyskusyjne :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!