Odp: Jaka 19' kupic?

Autor: win4er (win4er_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 15:00:16 MET

Użytkownik Slaff <slaff_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4hg2o$kde$1_at_news.tpi.pl...

> a jakie stawiasz jej wymagania ?

duzo przed kompem siedze, wiec zdrowie moich oczu na pewno... jezeli chodzi
o obraz, to wcale nie musi byc idealny... ja naprawde nie widze roznicy
miedzy poszczegolnymi monitorami, nie moge pojac, gdzie ludzie widza te
zdeformowania na rogach ekranu, efekty pompowania itp itd... chyba slon mi w
dziecinstwie na oko nadepnal ;))) choc z drugiej strony taki calkiem
tragiczny ten obraz tesh nie
moze byc, po prostu nie musi byc IDEALNY

> musi być płaski???
no fajnie by bylo ;)

> pracujesz dużo z grafiką ?
nie, raczej internet, jakis divx, czasem w cos zagram...

> może warto byłoby dodać te 208 złotych ??? i mieć 19"stkę???
no wlasnie sam sie zaczynam zastanawiac... ;)
wlasnie trzymam w reku cennik na ktorym widze AOC 19'' 9 Klr 95Khz 1600x1200
FLAT za 1245 pln
czy tez NEC 19'' 95F 1600x1200 FLAT za 1199 pln... hmm... z drugiej strony
sa to najtansze 19'' z mozliwych, a wiec teraz dylemat: slabsza 19stka czy
lepsza 17stka...
no i jezeli jush 19'' to ktora lepsza, ta polecana przez Ciebie, czy moze
ktoras z tych? w cenniku pisze, ze niby sa to FLAT, ale takie tanie?

pozdrawiam ;)