Re: Jaka 19' kupic?

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 20:14:50 MET

Użytkownik "win4er" <win4er_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> o obraz, to wcale nie musi byc idealny... ja naprawde nie widze roznicy
> miedzy poszczegolnymi monitorami, nie moge pojac, gdzie ludzie widza te
> zdeformowania na rogach ekranu, efekty pompowania itp itd... chyba slon mi
> dziecinstwie na oko nadepnal ;))) choc z drugiej strony taki calkiem
> tragiczny ten obraz tesh nie
> moze byc, po prostu nie musi byc IDEALNY

> no fajnie by bylo ;)

> nie, raczej internet, jakis divx, czasem w cos zagram...

> no wlasnie sam sie zaczynam zastanawiac... ;)
> wlasnie trzymam w reku cennik na ktorym widze AOC 19'' 9 Klr 95Khz

 AOC - odradzam - znam awaryjność tej firmy

> czy tez NEC 19'' 95F 1600x1200 FLAT za 1199 pln... hmm... z drugiej strony

  -------------- dobra cena możesz kupować masz flat za 1200 - 19"
NEC nie jest zły - przyjemny obraz
to dobre Mitsubishi

 Dane Techniczne

Wielkość ekranu 19"

Rodzaj kineskopu Ultraflat Dot Trio

Wielkość plamki 0.25 mm

Rzeczywisty rozmiar wyświetlanego obrazu 18"

Użyteczna powierzchnia obrazu Ustawienia fabryczne: 366x275 mm

Częstotliwość pozioma 31 do 96 kHz

Częstotliwość pionowa 55 do 160 Hz

Maksymalne pasmo przenoszenia 240 MHz

Maksymalna rozdzielczość pracy 1600x1200@ 76 Hz

Optymalna rozdzielczość pracy 1280x1024 @ 85 Hz

Dopuszczalne rozdzielczości

Uwaga: niektóre systemy mogą nie pracować we wszystkich z wymienionych
rozdzielczości 1280x1024 @ do 89 Hz
1152x870 @ 105 Hz
1024x768 @ 120 Hz
832x624 @ 146 Hz
800x600 @ 153Hz
640x480 @ 160 Hz

Ilość kolorów Nieograniczona ilość wyświetlanych kolorów (zależy od
zastosowanej karty grafiki)

Regulacja temperatury kolorów AccuColor: 9300/7500/6500 °K, ustawienia
użytkownika

Zasilanie AC 220 - 240 V @ 50/60 Hz
1,8 A @ 220 - 240 V

Rodzaj wtyczki/kabla sygnału VGA/8514/A Mini D-Sub-15P

Sygnał wejściowy Video Analog 0.7 Vp-p. 75 Ohms
Sync Separate sync. TTL Level
Horizontal sync. Positive/Negative
Vertical sync. Positive/Negative
Composite sync. TTL Level, Positive/Negative

Standardy zarządzania energią IPM (Intelligent Power Manager) zgodny z
standardem EPA Energy Star oraz TCO NUTEK, VESA DPMS

Dodatkowe funkcje Asset Management, Plug&Play (DDC1 + DDC2B)

Cyfrowa regulacja ustawień obrazu OSM: regulacja jasności i kontrastu
obrazu, rozmiaru i pozycji, geometrii
(beczka/równoległobok/trapez/poduszka/łuk/obrót), ustawień kolorów;
rozmagnesowanie (Degauss), informacje o aktualnych parametrach
częstotliwości pracy, zarządzanie poborem energii (on/off), przywracanie
ustawień fabrycznych (Reset), regulacja efektu mory.

Kompatybilność VGA, SuperVGA, Sun, 8514/A, XGA-2, Apple

Certyfikaty i atesty UL 1950, CSA C22.2 NO. 950, FCC Rules Part 15 Class
B, DHHS Rules 21 CFR, Sub-Chapter J, ISO-9241-3, CE, TUV GS, TUV Ergonomie,
TCO'99, B

Warunki pracy Temperatura otoczenia: 0 do 35 °C
Temperatura przechowywania: -20 do +60 °C

Gwarancja 3 lata

Ciężar 22.0 kg

Wymiary
(szerokość x wysokość x głębokość) 442x 453 x 455 mm

Uwagi dodatkowe: Naturalnie płaski kineskop UltraFlat Dot Trio.

Sorki za technikę ale za tą cenę chyba warto.
Do gierek i interku...