Re: Jaka 19' kupic?

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:11:00 MET

a jakie stawiasz jej wymagania ?

musi być płaski???

pracujesz dużo z grafiką ?

za 1208pln masz CTX VL950T, no tak lecz to 19"stka - nie jest płaska lecz ma
kineskop niezbytwypukły Hitahi High Contrast - dobre działo dobry kineskop
naprawdę fajny mam kolegę gracza siedzi przed nim czasami dłużej niż ja
przed swoim i nie nosi okularów - jest to dobry monitor mimo sporej plamki
(dodatkowo posiada serwis typu door to door)

Ale nie bawmy się w reklamy - monitor kupujemy na długi czas, jest to spory
wydatek może warto byłoby dodać te 208 złotych ??? i mieć 19"stkę???

Za około 1000 masz np 17"ki płaskie
Aoc 7Klr+ - 840
LG Flatron 774ft - 1040 - (robi wrażenie - fajna niebieska futurystyczna
obódowa)
CTX EX700F - 1000 tylko 90Hz przy 1024X768 - ale obraz b.przyjemny -
wystarczy 85Hz do przyjemnej pracy
CTX EX710F - 1120 - polecam 1024X768 do 119Hz
Samsung 755 DF

Ale idz do salonu zobaczyć sam - ja dołożyłbym 208 zł do Value Line - zależy
do jakich zastosowań !!!
Slaff