Re: Co wybrac? Pomozcie...

Autor: _Wojtek_ (wojtekDELETE_at_rabobank.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:39:14 MET

> Jeśli tak uważasz to po co te pytania? Piszesz że nie chcesz rozpętać
> nowej wojny, a z góry zakładasz że Athlon jest niestabilny.

Spokojnie... wcale nie uwazam ze athlon jest niestabilny, gdybym tak uwazal
to w ogole bym go nie bral pod uwage. Chodzilo mi raczej o stabilnosc i845D
w porownaniu np. do via.

> poleci. Zdania będą podzielone i niczego się nie dowiesz.

to po co w ogole czytac liste dyskusyjna? jakos narazie nikt nie glosi hasel
amd rulez intel sux lub viceversa, a zawsze mozna liczyc na jakis rosadny
argument w dyskusji...

> to do internetu i gier w zupełności wystarczy PIII, kup tylko szybką
> kartę graficzną. PIII w większości zastosowań jest szybszy niż PIV
> z o 50% wyższym zegarem.

No wiec mi nie wyatarcza, wkurza mnie np. ze mi nie odtwarzaja sie plynnie
niektore divx'y i chcialbym tez kupic cos pod nastepne gierki ktore sa na
horyzoncie, takie jak. Unreal 2 czy nowy engine ID Software.

> A poza tym, jeśli komputer jest dobrze
> złożony i skonfigurowany to KAŻDY procesor i chipset będzie stabilny.

wybacz ale to juz jest demagogia, bo jesli chipset jest do dupy i pelen
bledow to chocbys nie wiem jak dobrze go zlozyl wynik bedzie mizerny...

tak naprawde piszac ten list mialem nadzieje ze wypowiedza sie posiadacze
roznych systemow i wymienia sie jakimis spostrzezeniami, nie zalezy mi na
dyskusji nad wyzszoscia jednych swiat nad drugimi...