Re: Nagrywarka + DMA

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:39:41 MET

mam włączone DMA na TEACu ai mam DVD LGika też dysk IBM Duronik zaledwie
800 nic mi się nie wiesza słucham mp3jek kożystam z interku, a i kopiuje od
kumpla z dysku czasem - po naszej sieci (oddalony jest odemnie 170metrów)
NIC MI SIĘ NIE WIESZA (a chodzi na "setce" full duplex) może to wina
odpowiedniej konfiguracji??? kumpel ma płytę abita i jeszcze jeden komp -
nie pamiętam jaka tam płyta ECS, ja mam Solteka KAV2 kurcze wszystko nam
chodzi - pomóżcie (no i jeszcze są jakieś dwa kompy dodatkowe w sieci)

Slaff

P.S. Sorry za dowcip ale to wszystko prawda - diabeł tkwi w konfiguracji -
która czasami jest jedyna dla określonego zestawu - kurcze nawet odpowiednio
wetknięte karty w PCI mogą mieć wpływ na stabilność...