Re: Co wybrac? Pomozcie...

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 15:24:57 MET

> Spokojnie... wcale nie uwazam ze athlon jest niestabilny, gdybym tak
uwazal
> to w ogole bym go nie bral pod uwage. Chodzilo mi raczej o stabilnosc
i845D
> w porownaniu np. do via.

Mam Athlona na Abicie KT7-RAID. Jest to płyta na VIA KT133. Jest bardzo
stabilna i nie ma z nią żadnych problemów. Ale tej płyty już nie
polecam,
jest przestarzała i nie ma miejsca na pamięci DDR. Gdybym zmieniał
sprzęt to na Abita KR7A-RAID i Athlona XP 2000+. Dlaczego? Przywiązuję
się do firmy jeśli jej produkty są dobre ;)

> amd rulez intel sux lub viceversa,

Sporo jest takich wątków na grupie, poszukaj.

> No wiec mi nie wyatarcza, wkurza mnie np. ze mi nie odtwarzaja sie
plynnie
> niektore divx'y i chcialbym tez kupic cos pod nastepne gierki ktore sa
na
> horyzoncie, takie jak. Unreal 2 czy nowy engine ID Software.

To trochę się dziwię że niektóre DivX'y nie odtwarzają się płynnie na
PIII.
Kolega ma Celerona 400 i żaden film mu się nie zacina. Pentium III jest
na pewno szybszy. Musisz go lepiej skonfigurować.

> bledow to chocbys nie wiem jak dobrze go zlozyl wynik bedzie
mizerny...

Chipsety VIA generalnie nie są gorsze od tych Intela. Są tańsze, więc
częściej stosowane w tanich, niemarkowych płytach. W komplecie
z tanim Duronem można z nich złożyć tani komputer. Potem są z tymi
komputerami problemy. No i winne jest tym problemom VIA i AMD
oczywiście. Podsumowanie: kup dobre, markowe podzespoły.
Złóż z nich komputer i go dobrze skonfiguruj. I nie jest specjalnie
ważne czy to będzie VIA czy Intel, czy AMD.

Wonder