Re: Dziwnie padniety twardy:( - dlugie ale pozmozcie prosze!

Autor: gimli (gimli123_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 09:35:46 MET

Dysk padl Ci na amen.
Dwa tygodnie temu padl moj DTLA 307015 ze slynnej serii
75GXP. Co ciekawe w identycznym stylu jak twoj.
To byl juz drugi dysk tego typu bo pierwszy ktory byl identyczny padl 7
miesiecy temu, tyle ze dane jeszcze moglem odzyskac. A w tym przypadku
wszystko przepadlo, lacznie z praca magisterska itp.
Teraz mam Barracude 40GB i jak narazie jest spoks.
BTW. reklamujac w innym sklepie nagrywarke (ja to mam pecha) gdy
wychodzilem, wpadl gosc i mowi ze mu twardy
padl - zgadnijcie jaka marka :)).
A w sklepie w ktorym kupilem IBM'y, przy wymianie na Barracude stwierdzili
ze oni juz IBM nie sprzedaja.
Nowe serie (ICL) tez im wracaja tyle ze rzadziej niz DTLA.

pozdro

gimli