Re: zniszczone sciezki

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 23:54:19 MET

On Wed, 13 Feb 2002 21:00:47 +0100, "bolo" <bolo_at_irc.pl> wrote:

>ewentualnie przejdz sie do sklepu elektronicznego i zapytaj o
>do
>a to juz predzej, ale czy sie uda???
>sprawdz, jesli nie powtoz po uprzednim potraktowaniu okolicy jakims ostrym
>rozpuszczalnikiem
>ale czy ci sie uda???? jesli tak to daj odpowiedz na grupe, ciekawe
>zagadnienie

ja nie zamierzam tego naprawiac na sile, onieaz komputer chodzi
i sie nie zawiesza, wiec nie chce nic gdzebac bo moge jeszcze bardziej
popsuc, to czego szukam to jakis inny od memtest program do
sprawdzania pamieci (chodzi mi tu o sumy kontrolne), tzn. czy nie ma
zadnych przeklaman w danych, po sprawdzeniu memtestem, moglbym sadzic
ze sa, roche tak podejzewam ze skoro sciezek jest 3, a 3 jest tez
slotow pamieci to bledy sie ujawnia dopiero po wsadzeniu dalszych
kosci, ale znowu rzekladanie kosci nic nie zmienia
ale ostatnio po restarcie ni windows (95 osr2) kompletnie sie
skaszanil, tylko ze nie wiem czy to jego wina, bo wczesniej
instalowalem niepewny program (jakis lewy divx)