Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 23:53:24 MET

On Wed, 13 Feb 2002 00:06:39 +0100, Miroslaw Moczyrog <mirekm_at_post.pl>
wrote:

>Zartujesz ? Ten problem jest pomijalny. Istotne jest to, ze warstwa
>izolacji akustycznej jest tez izolacja ciepla, czyli mniej ciepla
>oddawane jest przez obudowe, wiec moze zrobic sie goraco.

to jeszcze chyba zalerzy, bo czy wylozewewnetrzne owierhnie obudowy,
czy okleje na zewnatrz, tym 2-gim przypadku wydaje mi sie lepiej
zreszta ta obutowa jak sie jej dotknac to nie jest ciepla, nie sadze
zeby ielkie znaczenie mialo przewodzenie ciepla przez meal do
powietrza, jakby co o mam jeszcze z przodu przestrzen na zamocowanie
jednego wentyla