Re: Karta graficzna z tv-out i automatyczne wykrywanie urzadzen na wyjsciu

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 10:51:17 MET

Użytkownik "Slawek Pelka" <Slawek.Pelka_at_globalintech.pl> napisał w
wiadomości news:a4dom5$22d$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc.
> Mam karte graficzna Geforce 2MX z wyjsciem telewizyjnym.
> W ustawieniach sterownika ustawilem automatyczne wykrywanie urzadzen na
> wyjsciu,
> a nastepnie pewien siebie odlaczylem monitor, a komputer podlaczylem do
> telewizora.
>
> Jakie bylo moje zdziwienie, gdy na ekranie telewizora nie ujrzalem nic.
> Jeszcze wieksze bylo moje zdziwienie, gdy podlaczylem komputer spowrotem
do
> monitora i... tez nic.
> I co teraz ?

> [...]
to znaczy gdzie nic ?????
o to nie tak !!!! karta GF 2MX nie startuje autowamycznie TVOut jeśłi tylko
wykryje użądzenie !!!! musiałbyś zrobić na stała Clone w opcjach !!! i
wtedy taki manewr powiniem się udać (czyli podłączasz kompa do samego TV i
odpalasz go !! - ale obraz pojawi się oczywiście dopiero po załadowaniu
Windowsa !!!!!