Re: Karta graficzna z tv-out i automatyczne wykrywanie urzadzen na wyjsciu

Autor: Slawek Pelka (Slawek.Pelka_at_globalintech.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 11:47:28 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message
> to znaczy gdzie nic ?????
Miałem obraz na monitorze - ustawiłem automatyczne wykrywanie urządzeń.
Odłączyłem od monitora i podłączyłem do tv.
Na ekranie telewizora nie zobaczyłem nic.
Podłączyłem dodatkowo monitor:
Zobaczyłem na monitorze starujący windows, okienko z animacją, a potem juz
czarny ekran...
Na telewizorze również.

Musiałem uruchomić Windows XP w trybie VGA. To się udało, ale chyba coś się
popsuło
ze sterownikami, bo kazda zmiana trybu graficznego konczyla sie przejsciem w
czarny ekran
i musialem restartowac komputer (bo nie pomagał standardowy klawisz Esc,
ekran nie powracał
do swojej poprzedniego trybu).

> o to nie tak !!!! karta GF 2MX nie startuje autowamycznie TVOut jeśłi
tylko
> wykryje użądzenie !!!! musiałbyś zrobić na stała Clone w opcjach !!!
W standardowych sterownikach nie mam możliwości ustawienia Clone
(jeśli jest to opcja powodująca wyświetlanie tego samego obrazu na obu
wyświetlaczach).
W ustawieniach sterownika mogę tylko ustawić przedłużenie desktopu
na drugi wyświetlacz, a ponadto zmienić primary display (ustawić go na tv,
albo na monitor)

> wtedy taki manewr powiniem się udać (czyli podłączasz kompa do samego TV i
> odpalasz go !! - ale obraz pojawi się oczywiście dopiero po załadowaniu
> Windowsa !!!!!
Oczywiste.

Czy możesz mi w takim razie odpowiedzieć na takie pytania:
1) Jak ustawić sterownik, aby potem bezpiecznie odłączyć komputer od
monitora,
zanieść go do innego pokoju i podłączyć do tv, tak żeby zadziałał ?

2) Co oznacza i jak działa opcja "Automatycznie wykrywaj urządzenia na
złączu?"

--
Pozdrówka,
Sławek