Karta graficzna z tv-out i automatyczne wykrywanie urzadzen na wyjsciu

Autor: Slawek Pelka (Slawek.Pelka_at_globalintech.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 13:12:17 MET

Czesc.
Mam karte graficzna Geforce 2MX z wyjsciem telewizyjnym.
W ustawieniach sterownika ustawilem automatyczne wykrywanie urzadzen na
wyjsciu,
a nastepnie pewien siebie odlaczylem monitor, a komputer podlaczylem do
telewizora.

Jakie bylo moje zdziwienie, gdy na ekranie telewizora nie ujrzalem nic.
Jeszcze wieksze bylo moje zdziwienie, gdy podlaczylem komputer spowrotem do
monitora i... tez nic.
I co teraz ?

Moze ktos rozwiazal juz kiedys taki problem ?

--
Z gory dziekuje za odpowiedz,
Slawek