PEACOCK 2xP Intel NX

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 10:45:20 MET

szukam opisu płyty dual Pentium na chipsetach :
Intel S82434NX i 2x S82433NX
z kontrolerem SCSI Adapteca AB 1762 .1
i chipem Cirrus Logic 9443 J

mam to włożone w taką kosmiczną obudowę serwerową PEACOCK BK-BS-1
zintegrowaną z panelem LCD cz-b i klawiaturką

potrzebuje opisu zworek do płyty a nigdzie nie moge znaleźć ani u PEACOCK'a
ani Intel'a ani w google :-(((((((((

komp teraz chodzi 2x 166 a proce wiem ze są 200 i chce je prawidłowo
przestawić !!!!

dla pomocy płyta ma wyprowadzone 2x PS/2 2x COM 1x LPT i SCSI na pionewej
karcie rozszerzeń mniej wiecej w standardowym miejscu wyprowadzenia portów,
płyta AT 8x portów na SIMM (czyli 4 banki)

pozdrawiam