Re: wielkosc partycji i roznica miedzy fat32 a ntfs

Autor: TIGER (tiger70_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 08:00:38 MET

PYTASZ PO CO MIESZAC NO SAM WLASNIE NIE WIEM PO CO JESZCZE MOZE TY MI
PODPOWIESZ

-skoro ntfs nie widza systemy lini win9x to czy ja bede mogl udostepniac w
sieci swoje foldery które beda na partycji ntfs, pozostale kompy sa na
fat???
-a drugie pytanie skoro caly dysk bedzie w ntfs to jak go wloze w komp na
win9x to juz chyba nie bedzie widzialny co?
-rozumiem ze sytuacja odwrotna nie sprawia problemu tzn jak wloze dysk z
fat32 do swego kompa bede go normalnie widzial?

a nie wiesz przez przypadek czy na ntfs mozna stosowac program norton
ghost???