Re: P³yta Abit KT7 i sound blaster live!-Pytania

Autor: Jacek Rutkowski (jacek24_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 00:46:56 MET

Dziêki za podpowiedzi.
Ale chyba jednak dam sobie spokój z t± kart±.
By³em dzi¶ w sklepie by kupiæ Soun Blastera Liva!5.1 i sprzedawca mi
powiedzia³ ¿e
je¶li mam p³ytê Abit KT7 i modem i kupiê sound blastera to bêdê mia³
straszne k³opoty i zaproponowa³
bym nie kupowa³ u niego tej karty bo nie lubi zwrotów towaru , a na tej
konfiguracji jak± mam
to bêd± same problemy.

Tak wiêc ju¿ trochê zg³upia³em i sam nie wiem co mam robiæ.
Dodam tylko ¿e wcze¶niej nie da³o siê u mnie zainstalowaæ poprawnie karty
Monster Sond z uk³adem Aureala Wortex2.
Mia³em te¿ drukarkê Lexmark Z33 która te¿ nie chcia³a dzia³aæ bez problemów.
Tak wiêc wydaje mi siê ¿e do czasu zmiany p³yty g³ównej(inn± ni¿ Abit KT7)
muszê daæ sobie spokój z modernizacj± bo ta
p³yta jest chyba mocno problematyczna.

Jacek