Re: Płyta Abit KT7 i sound blaster live!-Pytania

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:00:31 MET

Użytkownik Jacek Rutkowski <jacek24_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4ettr$fhq$1_at_news.tpi.pl...
> Ale chyba jednak dam sobie spokój z tą kartą.
> Byłem dziś w sklepie by kupić Soun Blastera Liva!5.1 i sprzedawca mi
> powiedział że
> jeśli mam płytę Abit KT7 i modem i kupię sound blastera to będę miał
> straszne kłopoty i zaproponował
> bym nie kupował u niego tej karty bo nie lubi zwrotów towaru , a na tej
> konfiguracji jaką mam
> to będą same problemy.

Widać przemęczony facet, jak się siedzi w ciasnym pomieszczeniu i słucha
wiatraków zasilaczy to mózg przestaje działać ;)

Załaduj ostatni bios do KT7 - 64 (koniecznie bo pewnie masz stary)
ftp.veracomp.pl lub www.abit.com.tw , via4in1 4.31 lub wyżej
+ ewentualnie (Win2k/Xp) najnowsze sterowniki do Live (http://europe.creative.com )
i wszystko będzie OK.

W najgorszym razie przestawisz ją do innego slotu i tyle, nie ma co demonizować.
Te wszystkie faq'i do KT7 zyskały rozgłos gdy biosy były niedopracowane i trzeba było
sobie radzić samemu.

Kupuj i nic się nie bój bo to fajna karta jest - sam mam KT7 + SBLive 5.1+ Win98se

PeJot