Re: zniszczone sciezki

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 23:52:18 MET

On Wed, 13 Feb 2002 20:26:19 +0100, Marcin Sroczyk
<sroczyk_at_wroclaw.home.pl> wrote:

>Witam...

>Płyty główne mają tzw. solder maskę (zielony, lub innej barwy lakier),
>jeśli tylko ona jest zarysowana, to nic się nie stało. Jak komputer
>będzie działał bez problemów, to zamaluj te miejsca np. lakierem do
>paznokci i wszystko powinno być w porządku.

tak, zgadza sie, tylko ze sciezki, jako elementy metalowe daja odblask
pod swiadlo 1 daje na calej dlugosci, na drugiej jest przerwa ledwie
widoczna, a na trzeciej wicac uszkodzenie golym okiem, oprocz tego
poza sciezkami widac zarysowany lakier, poniewaz glowna sila uderzenia
poszla na szczescie na miejsce gdzie nic nie ma