Re: Upadający twardziel

Autor: Krzykacz Plamisty (krzykacz_plamisty_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 16:07:47 MET

Użytkownik "Janus" <janus1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Najprosciej zrobic mu chyba niski format.

Mogę to zrobić z BIOS'u, ale słyszałem że to w 90% doprowadza dysk do stanu,
w którym niemożliwe będzie korzystanie z niego. Zresztą de facto z tego
powodu usunięto tę opcję z BIOS'ów w nowszych wersjach.

Jakie mogą być przyczyny takiego uszkodzenia, jakie wystąpiło u mnie? Pan
mówił, że Pański jest narażony na niesprzyjające warunki, mój nie był, a
mimo to...

--
Pozdrawiam
and 'Have a nice day'.