Re: Upadający twardziel

Autor: Janus (janus1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 14:31:25 MET

Użytkownik "Krzykacz Plamisty" <krzykacz_plamisty_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a4dgf7$d4g$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Mam 3-letni dysk Caviar 3,2 GB (wiem, że zabytek), który od pół roku
> wykazuje się pewną "dolegliwością" - "padają" kolejne (a właściwie
"losowe")
> sektory. Odczyt z nich jest potwornie wolny, scandisk wykrywa i oznacza je
> jako uszkodzone, jednak użytkowanie dysku prowadzi do ciągłego pogarszania
> jego stanu (uszkodzonych sektorów jest coraz więcej). Chciałem dowiedzieć
> się, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i ew. jak temu zaradzić.

Najprosciej zrobic mu chyba niski format. Na stronie WD znajdziesz narzedzia
ktore moze Ci pomoga. Ale dysk juz raczej dlugo nie pociagnie, zwlaszcza
jezeli jest jako glowny.
http://www.wdc.com/support/download/
Mam slabosc akurat do tego dysku, u mnie chodzi juz 4 lata i to w baaardzo
niesprzyjajacych warunkach i sie trzyma.

Heja, Janus