Re: Monitor 17"

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:46:15 MET

"pre" <no_at_spam.pl> wrote in news:a4bucg$5es$1_at_news.tpi.pl:

> wybra?em.... Sony CPD-G220
>
> No niestety troszke drozszy (1500-1600z?)
> ale jakością obrazu i parametrami bije reszte o klas?.

Czyli najgorszy wybor z mozliwych, za 1500-1600 to masz Samsunga 19" NF z taka
jakoscia obrazu ze ten twoj Soniaczek mu do podstawki nie dorasta , podobnie jak
parametrami. Nie wiem co ludzie widza w Sony - najdrozsze monitory na rynku o ledwie
poprawnych parametrach - widac jedni sa mniej sklonni podawac sie machinie
marketingowej a inni bardziej :-)))
BTW sprawdz gdzie w Chinach wyprodukowano tego super Sony :-)

--
Best regards
 	The EaGle