Re: Monitor 17"

Autor: pre (no_at_spam.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:53:31 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Czyli najgorszy wybor z mozliwych, za 1500-1600 to masz Samsunga 19" NF z
taka
> jakoscia obrazu ze ten twoj Soniaczek mu do podstawki nie dorasta ,
podobnie jak

o boze,
zadnego produktu Samsunga nigdy nie mialem, nie mam i miec nie bede w domu.
Bo syf jakich mało
Chodz monitory sa niezłe, no ale niestety nie ta klasa co Trinitron,
niestety.

> parametrami. Nie wiem co ludzie widza w Sony - najdrozsze monitory na
rynku o ledwie > poprawnych parametrach - widac jedni sa mniej sklonni
podawac sie machinie
> marketingowej a inni bardziej :-)))
a gdzie ty widzisz ten marketing?

> BTW sprawdz gdzie w Chinach wyprodukowano tego super Sony :-)

"ruskie czy amerykańskie i tak wyprodukowane na tajwanie"