Re: Monitor 17"

Autor: pre (no_at_spam.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 21:36:36 MET

Użytkownik "gskul" <gskul_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Jaki monitor moglibyście polecić z poniżej wymienionych :
> MAG 796pf lub fd
> CTX PR-711-FL
> CTX PR 705 - f
> lub inne do 1400 zł

W takiej sytuacji byłem tydzień temu :-)
Brałem pod uwage:
CTX-705
NEC FE700+
NEC FE750+
Sony E230

wybrałem.... Sony CPD-G220

No niestety troszke drozszy (1500-1600zł)
ale jakością obrazu i parametrami bije reszte o klasę.

Wcześniej byłem zdecydowany na NEC'a FE750+
Niezły obraz i naprawde swietna geometria oraz konwergencja.
Za cene 1150-1200zł chyba najlepszy wybór.
No i miałbym go już w domu jakby nie kumpel co wyciągną
mi tego Soniaka G220.. no i stało się.

Jesli mozesz, zaciag pozyczke, kredyt, postaw mieszkanie pod hipoteke
i bierz G220 :-) Najlepsza 17" na rynku.
Jesli nie, zwróć uwagę na tego NEC'a.
MAGi sa jakies dziwne, wyglada jakby elektronika była niższej klasy niz
siedzący w nich Trinitron.

Pozdr. i napisz co wybrałeś