Re: Problem z kartą GeForce2 Mx400 - POMÓŻĆIE !!!

Autor: Corp (corp_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 12:47:03 MET

> Mam problemy z kartą graficzną Prolink GeForce2 Mx400 TvOut (tak mi się
> przynajmnie wydaje).
> Instalowałem najróżniejsze drivery starsze i najnowsze i cały czas mam
zwisy
> komputera w grach i programach testujących karty Video.
> Najlepiej chodzi na detonatarach 21.85, ale cały czas nie jest tak jak być
> powinno.
> Czy ktoś miał takie problemy, albo może ma pomysł jak spróbować to
rozwiązać
> ?

Mam taką samą kartę i także miałem zwisy, testowałem wszystke możliwe
konfiguracje (BIOS, ustawienia karty, VIA, system, wszystko) i zwisy
zależały TYLKO od sterownika Nvidii, wogóle nie zdarzają mi się na
sterowniku 14.10, na kilkunastu innych które testowałem są.

Acha, a jakiego rodzaju są zwisy, bo u mnie było freeze wszystkiego.

Takze przetestuj tą wersję, a jeżeli będzie do kitu testuj resztę w górę.

Jeżeli zadziała to koniecznie napisz na jakich sterownikach, bo chętnie
przerzuciłbym się na jakieś >20...