Problem z kartą GeForce2 Mx400 - POMÓŻĆIE !!!

Autor: Grzesiek S. (grzegorz.szkop_at_plusnet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:28:30 MET

Mam problemy z kartą graficzną Prolink GeForce2 Mx400 TvOut (tak mi się
przynajmnie wydaje).
Instalowałem najróżniejsze drivery starsze i najnowsze i cały czas mam zwisy
komputera w grach i programach testujących karty Video.
Najlepiej chodzi na detonatarach 21.85, ale cały czas nie jest tak jak być
powinno.
Czy ktoś miał takie problemy, albo może ma pomysł jak spróbować to rozwiązać
?

Moja konfiguracja to:
Athlon 1 Ghz, Abit KT7A
Prolink GeForce2 Mx400 TvOut