Re: Problem z kartą GeForce2 Mx400 - POMÓŻĆIE !!!

Autor: JFB (jfb_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 13:21:48 MET

"Corp" <corp_at_kki.net.pl> wrote in message
> zwisy
> rozwiązać
>
> Mam taką samą kartę i także miałem zwisy, testowałem wszystke możliwe
> konfiguracje (BIOS, ustawienia karty, VIA, system, wszystko) i zwisy
> zależały TYLKO od sterownika Nvidii, wogóle nie zdarzają mi się na
> sterowniku 14.10, na kilkunastu innych które testowałem są.
>
> Acha, a jakiego rodzaju są zwisy, bo u mnie było freeze wszystkiego.
>
> Takze przetestuj tą wersję, a jeżeli będzie do kitu testuj resztę w górę.
>
> Jeżeli zadziała to koniecznie napisz na jakich sterownikach, bo chętnie
> [...]

Mam podobny problem, plyta Abit BH-6, GeForce2MX400, ale na TNT2 tez mam
zwisy, i to juz po kilku sekundach od wlaczenia systemu. Najlepiej chodzi na
sterownikach 12.41, na 23 i najnowszych 27 nic a nic. Zastanawiam sie czy
problem nie lezy w plycie glownej (jest dosc stara) Pozatym w GeForce zadne
gierki uzywajace opengl nie chca dzialac...pod TNT2 dzialają, ale problemy
ze zwisem (freeze) w systemie występują.

jfb